kolmapäev, 26. september 2012

Minu hobid

No tervist!

Ma olen enda arust päris mitmekülgne inimene, kuna mulle meeldib sportida ja teha muusikat. Nagu te juba eelnevalt lugesite tegelen ma sõudmisega, kuigi see kuu on see unarusse jäänud korvan ma selle järgmine kuu.
proovisime kolmekesti neljapaati sõita :)
(tuli päris hästi välja, pole neljandat tarviski)
 
 
 Muusikaga tegelen ma absoluutselt iga päev. Ma mängin aktiivselt kitarri, akordioni ja parmupilli :), hakkasin ka nüüd iseseisvalt mandoliini õppima, aga saan ka kuidagi moodi hakkama ka basskitarri, trummide ja klaveri mängimisega. Ma mängin ka veel bändis nagu te teate. Ja nagu öeldakse kui sa mängid bändis, peaksid sa ka teiste bändikaaslaste pille natuke oskama. Ma käin ka muusikakoolis, kus õpin viiendat aastat akordioni ja kolmandat aastat kitarri. Muidu olen akordioni mänguga tegelenud 6 aastat.

Tõstamaal esinemas
 
 
 Lisaks meeldib mul osaleda mälumängudes. See pisik on kindlasti saadud vanematelt, kes juba 7 aastat tegelevad sellega, käivad võistlustel ja erinevates mälumängudes osalemas. Olen käinud nendega kaasas ka, aga ma ei hiilga nii palju oma teadmistega nende küsimustes ja tavaliselt ma tean umbes ühte vastust viieteistkümnes. Aga kooli mälumängudes proovin iga kord osa võtta, seal tulevad ikka minu teadmised kasuks ka. :)

Selleks korraks kõik ! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar